Araştırma

İnternet kullanıcılarının davranışlarını son 15 senedir ölçmekteyiz. Teknik açıdan bakıldığında, yaptığımızın çerezleri ve tarayıcıları takip etmek olduğunu söyleyebiliriz ancak asıl yenilik bu çerezlerin ardında kaç tane gerçek kişi olduğunu bulmaya çalıştığınızda başlamaktadır. Bugün, EMEA bölgesinde yaklaşık 30 pazar “Gerçek Kullanıcı Ölçüsünü” kullanmaktadır ki - bu bizim markamız ve gururumuzdur. Yeni teknolojiler kadar internet kullanıcılarının değişen davranışları işimizi daha da ilginç kılmaktadır. İki veya daha fazla sayıda cihaz kullanan kişilerin payı artıyor ki hatta bu kişiler söz konusu cihazları aynı anda kullanmaktadırlar. Burada asıl zor olan, söz konusu tespit ettiğimiz çerez ve tarayıcıların kaç kişiyi temsil ettiğini belirlemektir.

Mevcutta çevrimiçi hedef ölçümünde dünyadaki yalnızca birkaç şirketten birisi olmamızın yanı sıra, kesinlikle tek standart olarak tanınan (IAB Europe, yerel IABler kadar diğer ilgili pazar oyuncuları tarafından) olan bir Avrupa girişimiyiz.

Eşsizliğimiz sunduğumuz geniş çaplı hizmetler ve ürünlerde yatmaktadır. Dijitali her zaman tümüyle kucaklamaya odaklandık. Bu yüzden reklam işiyle ilgili (dijital kampanyaların ölçümünün bir parçası olarak) faaliyetlerimizde, internet analizleri ile e-ticaret ile ilgili işlerimizde “Gerçek Kullanıcı” ölçüsünü kullandık. İnterneti çevrimiçi işlemlerini artırmak isteyen şirketler için saydam bir iş yeri haline getirmeyi amaçlıyoruz. Bu amaca erişmek adına, gerçek pazar potansiyelini anlamak önemlidir: bu yüzden Gerçek Kullanıcı sayısına bu kadar çok güvenmekteyiz.