Dijital Pazarlama

Yayınladığımız içeriklerden bazılarını kendi basın çalışmalarınız için kullanıp kullanamayacağınızı merak mı ediyorsunuz? Cevabımız “evet” ancak bunun için öncelikle aşağıdaki şartları yerine getirmeniz gerekmektedir. İnternet sitemizde yayınlanan mesajlar kullanıcılar için bilgi kaynağı teşkil etmeleri amacıyla düzenlenmiştir.

Haberlerimizden alıntı yapmak istediğiniz zaman bizi bu konuda bilgilendirdiğinizden ve kaynağı belirttiğinizden emin olmanızı rica ediyoruz.

Eğer uzman görüşlerini veya uzmanların makalelerinden bazı kısımları alacaksanız, alıntı yapılan kelimelerin yazarını belirtmeyi lütfen unutmayın.

Portal ve internet sitelerinde yayın yaparken, lütfen www.gemius.com adres linkini dâhil edin ve basılı materyal üzerinde ise verinin Gemius’dan alınmış olduğun belirten bir not ekleyin.

Sosyal medya ortamında lütfen yalnızca başlığı açıklayın ve kişileri internet sitemizdeki orijinal makaleye bir link vererek yönlendirin.

İnfografiklerimiz söz konusu olduğunda da aynı kurallar uygulanmaktadır, yine de internet sitemizde kullanılan fotoğrafların başka bir yerde yayınlanamayacaklarını aklınızda bulundurmanız gerekmektedir.

  • Reklamcılar tarafından hangi reklam formatı daha sıklıkla kullanılmaktadır?
  • Hangi reklam formatları internet kullanıcıları tarafından daha çok tıklanmaktadır?
  • Mobil cihazlarda oynayan reklamların yüzdesi nedir?
  • Endüstrinin en çok hangi dalları çevrimiçi reklamı kullanmakta ve en büyük çevrimiçi kampanyaları yürütmektedir?
  • Telekom, araba veya banka reklamları - internet kullanıcıları en çok hangisini tıklamaktadır?
  • Kanal kopyalama - hedef kitlemize farklı iletişim kanallarından nasıl ulaşabiliriz?
  • İnternetteki hedef grupları, dijital iletişim kanallarının etkinliği kapsamında nasıl analiz ederiz?
  • İnternet reklam faaliyetleri için nasıl amaç belirlenir, bu amaçlar nasıl takip edilir ve sonuçlar nasıl yorumlanır?
  • İnternette neyi nasıl ölçebilirsiniz?
  • Medya evlerinde ve reklam ajanslarındaki trendler ve en son geliştirmeler nelerdir?
  • Belli bir türdeki mobil reklamın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
  • Etkin bir çevrimiçi reklam neleri içerir? İnternet kampanyaları hangi olasılıkları ve bakış açılarını sunar?
  • İnternet ağında işitsel ve görsel reklam - mevcut durum ve trendler ile daha fazla gelişmeye ilişkin bakış açıları nelerdir?
  • İnternet pazarındaki farklı segmentlerde çevrimiçi trafik analizinde kullanılan metotlar hangileridir?
  • Çevrim oranını artırmak için en sık hangi metotlar kullanılmaktadır?
  • İnternet pazarındaki farklı segmentlerde kullanıcı değerleri nasıl oluşturulur ve ölçülür?
  • İş zekâsı kavramları internet analitiğine nasıl oturtulur?
  • Çevrimiçi pazarlama faaliyetlerinin etkin sonuç verip vermediği nasıl ölçülür?

Örnekler:

  • Videolar en çok Ukrayna, Polonya ve Çek Cumhuriyeti’nde önem kazanmıştır.
  • Standart Banner Ortadoğu ve Avrupa Ülkelerinde en popüler reklam formatı olarak kullanılmaya devam etmektedir ancak, en fazla tıklama oranı Preroll, Toplayer ve Interstitial için kaydedilmiştir.
  • Kullanıcı katılımlı reklam formatları daha fazla yer kazanmaktadır. Bunlar en fazla Ukrayna, Polonya ve Macaristan’daki reklamcılar tarafından kullanılmaktadır.

Gemius tarafından yürütülen internet araştırma ölçümleri (gemiusAudience)

 

  • Reklamcılar tarafından hangi reklam formatı daha sıklıkla kullanılmaktadır?
  • Hangi reklam formatları internet kullanıcıları tarafından daha çok tıklanmaktadır?
  • Mobil cihazlarda oynayan reklamların yüzdesi nedir?
  • Endüstrinin en çok hangi dalları çevrimiçi reklamı kullanmakta ve en büyük çevrimiçi kampanyaları yürütmektedir?
  • Telekom, araba veya banka reklamları - internet kullanıcıları en çok hangisini tıklamaktadır?
  • Kanal kopyalama - hedef kitlemize farklı iletişim kanallarından nasıl ulaşabiliriz?
  • İnternetteki hedef grupları, dijital iletişim kanallarının etkinliği kapsamında nasıl analiz ederiz?
  • İnternet reklam faaliyetleri için nasıl amaç belirlenir, bu amaçlar nasıl takip edilir ve sonuçlar nasıl yorumlanır?
  • İnternette neyi nasıl ölçebilirsiniz?
  • Medya evlerinde ve reklam ajanslarındaki trendler ve en son geliştirmeler nelerdir?
  • Belli bir türdeki mobil reklamın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
  • Etkin bir çevrimiçi reklam neleri içerir? İnternet kampanyaları hangi olasılıkları ve bakış açılarını sunar?
  • İnternet ağında işitsel ve görsel reklam - mevcut durum ve trendler ile daha fazla gelişmeye ilişkin bakış açıları nelerdir?
  • İnternet pazarındaki farklı segmentlerde çevrimiçi trafik analizinde kullanılan metotlar hangileridir?
  • Çevrim oranını artırmak için en sık hangi metotlar kullanılmaktadır?
  • İnternet pazarındaki farklı segmentlerde kullanıcı değerleri nasıl oluşturulur ve ölçülür?
  • İş zekâsı kavramları internet analitiğine nasıl oturtulur?
  • Çevrimiçi pazarlama faaliyetlerinin etkin sonuç verip vermediği nasıl ölçülür?

Örnekler:

  • Videolar en çok Ukrayna, Polonya ve Çek Cumhuriyeti’nde önem kazanmıştır.
  • Standart Banner Ortadoğu ve Avrupa Ülkelerinde en popüler reklam formatı olarak kullanılmaya devam etmektedir ancak, en fazla tıklama oranı Preroll, Toplayer ve Interstitial için kaydedilmiştir.
  • Kullanıcı katılımlı reklam formatları daha fazla yer kazanmaktadır. Bunlar en fazla Ukrayna, Polonya ve Macaristan’daki reklamcılar tarafından kullanılmaktadır.

Veriler üzerinde bir uzman yorumuna ihtiyacınız olduğunda, size yardım etmek için biz buradayız!

Verilerinizi hazırlarken desteğe, verilerinizin sunulacağı şekil ile ilgili olarak danışmana ihtiyaç duyduğunuzda bize güvenebilirsiniz.