Şubat ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Dört yılda bir gördüğümüz 29 günlük Şubat ayını geride bıraktık. Dev platformlar yılın ikinci ayında yine pek çok farklı reklama imza atarken, geniş kitlelere ulaşarak satışlarını artırmaya çalıştı. Biz de Gemius olarak bu dev şirketleri yakın markaja aldık ve her ay olduğu gibi Şubat ayının Dijital Erişim Şampiyonları’nı sizlerle paylaşıyoruz.
Şubat Ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Dijital Erişim Şampiyonları listemizin ilk sırasında A101 yer aldı ve yüzde 86’lık erişimle öne çıktı.
A101’i yüzde 85,6’lık erişimle Unilever ve yüzde 85,6’lık erişimle Amazon takip etti ve dijital erişim şampiyonlarımızın ilk üç ismi bu şekilde oluştu.
Dijital GRP Şampiyonları
Şubat ayının Dijital GRP Şampiyonu Şirketleri’ne göz attığımızda Getir’i ilk sırada görüyoruz.
3,8K GRP’ye ulaşan Getir’in ardından 2,5K GRP ile Unilever gelirken, üçüncü sırada ise DSM Grup (Trendyol) yer aldı ve 2,3K GRP’ye ulaştı.
Dijital Erişim Şampiyonları (Sadece Video)
Şubat ayının dijital erişim şampiyonları listesini sadece video reklamlar özelinde sıralayacak olursak Unilever’in yüzde 84,1’lik erişim oranıyla en önde olduğu görülüyor.
Unilever’i yüzde 83,5’lik erişimle Getir ve yüzde 82,1’lik erişimle L’oreal Türkiye izliyor.
Dijital GRP Şampiyonları (Sadece Video)
Şubat ayı Dijital GRP Şampiyonları listemizde sadece video reklamlara odaklanacak olursak ilk sırada 2,1K GRP ile Unilever’in yer aldığı görülüyor.
Unilever’in hemen ardından Getir ve L’oreal Türkiye geliyor.
Kadınlar Günü’nün Dikkat Çeken İletişimleri
Gemius Türkiye ekibi olarak 8 Mart Dünya Kadınlar Günü özelinde “Kadınların Dünyasına Dijital Yolculuk” başlıklı özel bir çalışma yaparak geçtiğimiz günlerde sizlerle paylaşmıştık. Şimdi de Kadınlar Günü odaklı iletişimlerini artıran markaların 2-8 Mart tarihinde öne çıkan kreatiflerini sizlerle paylaşıyoruz.
Dijitalde Öne Çıkan Markalar ve Kreatifleri
8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü unutmayan ve bu döneme özel kadınlara olan desteklerinin altını çizen markalar, birbirinden çarpıcı kreatifleriyle kitlesine ulaştı.
Eczacıbaşı Kadın Voleybol Takımı’nı öne çıkarmayı tercih ederken, Şişecam 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel hazırladığı reklam filmiyle ‘Erkek işi’ önyargısını kırıp, ‘Kurulduğumuz günden bu yana, eşitlik Şişecam’ın ruhunda’ diyor.
8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde, Cumhuriyet'in 100'üncü yılında filosuna kattığı 'Cumhuriyet' isimli uçağıyla özel iki uçuş gerçekleştiren Pegasus, “Türk Eğitim Vakfı ile 1000 kız üniversite öğrencisine eğitim bursu vererek geleceğe en önemli adımı atıyoruz. Çünkü ‘Bir kız okudu da ne oldu?’ sorusunun cevabını biz çok iyi biliyoruz” mesajını vurgulamayı tercih etti.