2023-09-28 05:34

Bankacılık ve Perakende Endüstrileri Dijital Reklam Yarıyıl Analizi: İşte şampiyonlar

Bankacılık ve Perakende Endüstrileri Dijital Reklam Yarıyıl Analizi: İşte şampiyonlar

Gemius, Bankacılık ve Perakende sektörlerinin nabzını tutmayı sürdürüyor. 2023 yarıyıl raporumuzda da paylaştığımız bu veriler, iki sektörde dijital reklam ve trafik erişimlerinin yılın ilk 6 ayı boyunca nasıl seyrettiğini gözler önüne seriyor ve elbette bu yarışta hangi markaların öne çıktığını bizlere gösteriyor.

Bankacılık sektörün dijital reklam erişim şampiyonu Akbank olurken, Akbank’ı QNB Finansbank ve Denizbank izledi. Trafik erişimlerine baktığımızda sıralama Garanti BBVA, Ziraat Bankası ve QNB Finansbank şeklinde oluştu. QNB Finansbank hem reklam hem trafik erişim şampiyonları listesinde ilk üçte yer alarak pozitif ayrıştı.

Son yıllarda müşterilerini şubeye getirmeden telefon başında müşterisi yapan bankalar mobil uygulamalarındaki çözümlerini daha da geliştirirken, yeni kampanyaları için de yoğun iletişimini sürdürdü. Reklam erişiminde yaz aylarında zirve seviye yakalanırken, en zayıf performans Şubat’ta kaydedildi.

Trafik erişimlerine bakıldığında ise Ocak’ta zirve görülürken Ocak sonrası yaz aylarına kadar trafik trendinin yatay seyrettiği dikkat çekti.

Bankacılık sektörü 2023’ün ilk yarısında iletişimlerinde ağırlıklı olarak ünlü oyuncularla ilerledi. Bankalar tercihlerini daha çok komedi yapımlarında boy gösteren oyunculardan yana kullandı.

Perakende sektörünün dijital reklam erişim şampiyonlarına baktığımızda Yemeksepeti.com’un başı çektiğini görüyoruz. Trendyol.com ve A101 ise ilk üçte yer bulmayı başardı.

Trafik erişim bazında ise Trendyol ipi göğüsleyen marka oldu. Trendyol’u Hepsiburada ve Çiçeksepeti yakından izledi.

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et