Mart ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Yılın ilk çeyreğini geride bıraktık. Mart ayı özellikle de yerel seçimler nedeniyle oldukça hareketli geçti ve partilerin iletişimlerini yoğun olarak gördük. Bu çerçevede Gemius olarak her ay olduğu gibi Mart ayının da Dijital Erişim Şampiyonları’nı sizlerle paylaşıyoruz.
Mart ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Dijital Erişim Şampiyonları listemizin ilk sırasında A101 yer aldı ve yüzde 90’lık erişimle öne çıktı.
A101’i yüzde 87,9 erişimle Unilever ve yüzde 87,3 erişimle Amazon takip etti ve dijital erişim şampiyonlarımızın ilk üç ismi bu şekilde oluştu.
Mart ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer şampiyon markalarımız şöyle: D-Market (Hepsiburada), Nestle Türkiye, Coca-Cola, DSM Grup (Trendyol) ve Vodafone.
Dijital GRP Şampiyonları
Mart ayının Dijital GRP Şampiyonu Şirketleri’ne göz attığımızda Unilever’i ilk sırada görüyoruz.
3,5K GRP’ye ulaşan Unilever’in ardından 3,3KK GRP ile Getir gelirken, üçüncü sırada ise DSM Grup (Trendyol) yer aldı ve 3,0K GRP’ye ulaştı.
Dijital Erişim Şampiyonları (Sadece Video)
Mart ayının dijital erişim şampiyonları listesini sadece video reklamlar özelinde sıralayacak olursak Unilever’in yüzde 86,9 erişim oranıyla en önde olduğu görülüyor.
Yüzde 86,9 erişim oranına ulaşan Unilever’i yüzde 86 erişimle Nestle ve yüzde 85,6 erişimle A101 izliyor.
Dijital GRP şampiyonları (Sadece Video)
Mart ayı Dijital GRP Şampiyonları listemizde sadece video reklamlara odaklanacak olursak ilk sırada 3,1K GRP Unilever’in yer aldığı görülüyor.
Unilever’in hemen ardından L’oreal Türkiye ve Coca-Cola geliyor.