Makyaj, Saç ve Diş Bakım Endüstrileri Dijital Reklam Yarıyıl analizi: İşte şampiyonlar
Dijital dünyanın nabzını tutmaya devam eden Gemius, dijital reklamlarla ilgili paylaştığı verilerle sektörlere yeni bir bakış açışı kazandırıyor, trendin ne yönde olduğunu göstererek ışık tutuyor. Bu çerçevede geçtiğimiz haftalarda yayınladığımız 2023'ün İlk Yarıyıl'ına ait dijital karnemizde yer alan makyaj, saç ve diş bakım endüstrilerine bu bültende ışık tutuyoruz.
Makyaj sektörünün ilk 6 aylık verilerine göz attığımızda dijital reklam erişiminde Maybelline, NYX ve L’Oréal Paris’in öne çıktığı dikkat çekerken, saç bakım endüstrisinde ise Elidor, Clear ve Head&Shoulders ilk üçte yer aldı.
Makyaj sektörü her zaman olduğu gibi 2023 yılının ilk yarısında da ünlü yüzlerle çalışarak yeni ürünlerini tanıtmayı ve kitlelere ulaşmayı tercih etti.
Diş Bakım Endüstrisi’nin dijital reklam erişimi sıralamasına göz attığımızda ise ağırlıklı olarak akıllı diş fırçaları ve geniş yelpazedeki ürünleriyle bilinen Oral-B, dijital reklam erişiminde adını zirveye taşıdı. Oral-B’yi Sensodyne ve Signal takip etti.
Kişisel Bakım Endüstrisi’nin öne çıkan video kreatiflerinde markalar, ürünlerinin öne çıkan özelliklerini vurgulamayı tercih etti.
Clear “Saç Dökülmesini Durdur” mesajıyla ilerlerken Dove ise “10 Kat Daha Yoğun Köpük” diyerek hedef kitlesine ulaşmaya çalıştı.