2022-08-25 17:58

2022'nin ilk yarısına dijital bakış

2022'nin ilk yarısına dijital bakış

2022 oldukça hızlı başladı. Markalar ürünlerini en etkili şekilde kitlesine ulaştırmak için yoğun bir çaba sarf ederken, sektörlerin daha fazla dijitalleştiği bir yıl içindeyiz. Gemius olarak bir yandan dev markaların gerçek ziyaretçi trafiklerini yakından izlerken, diğer yandan da reklam erişimlerini mercek altına aldık ve 2022'ye dair ses getirecek pek çok veriyi sizlerle paylaştık.

Şimdi de 2022'nin ilk yarı yıl karnesini çıkarma zamanı... “Yarıyıl’a Dijital Bakış 2022” başlıklı özel bültenimizi 7 Eylül’de sizlerle paylaşmayı planlıyoruz. Bu bültenimizde marka ve sektörlerle ilgili birbirinden çarpıcı verileri bulabileceksiniz. Dijital reklamcılık sektör paylarından GRP'ye göre endüstri sıralamasına, en iyi video kreatiflerden sektörlerin erişim ve trafik rakamlarına geniş ölçekte pek çok çarpıcı veriye bu bültenimizde ulaşabileceksiniz.

İlk yarılın dikkat çeken endüstrilerine de odaklandığımız yarıyıl dijital bültenimiz için 7 Eylül'ü bekleyin.

Gelecek hafta tüm yurtta coşkuyla hatırlayacağımız 30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun.

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et