2022-06-21 14:59

Babalar Günü'nün GRP şampiyonu kreatifleri

Babalar Günü'nün GRP şampiyonu kreatifleri

Her yıl Haziran ayının üçüncü haftasında kutlanan ve kıymetli babalarımızı ne kadar sevdiğimizi bize tekrar hatırlatan Babalar Günü, bu yıl da coşkuyla kutlandı. Çocuklar babalarına hediye alma telaşına düşerken, dev platformlar da bu özel günü pas geçmeyerek gönüllere dokunan reklamlarıyla ilgi odağı oldu.  

Gemius, her yıl olduğu gibi bu yıl da Babalar Günü’nün nabzını tutarken, 13-19 Haziran tarihleri arasında markaların dijital dünyadaki reklamlarını mercek altına aldı. Dijital pazarlama profesyonellerinin ortak tercihi Gemius Adreal’e göre işte Babalar Günü’nün GRP şampiyonu kreatifleri...

Babalar Günü’nün öne çıkan isimlerinden biri olan ve uzun yıllardır bulunduğu sektörün güçlü markaları arasında yer alan Kiğılı, hazırladığı video kreatifiyle Instagram üzerinden potansiyel müşterilerine erişti, Babalar Günü’nü unutmadı. 14 GRP’ye ulaşarak rakiplerini açık ara geride bırakan şirket, çocuklarıyla kucaklaşan mutlu bir babanın görüntüsüyle “Babalar Günü kutlu olsun” mesajını paylaştı.

Kerem Alışık’la reklam çalışmalarını sürdüren Halkbank, çok değerli sanatçımız ve aynı zamanda Alışık’ın babası olan rahmetli Sadri Alışık’ı bize yeniden hatırlatarak oldukça anlamlı bir video kreatife imza attı. Puhutv.com üzerinden izleyicilere ulaşan şirket, “Tüm babalarımıza sevgi ve saygılarımızla…” mesajını öne çıkardı.

Türkiye’nin giyim sektörünün önde gelen isimlerinden Altınyıldız, Babalar Günü’nünde babasına sürpriz yapan ve gözleri sevgiyle dolu iki kız çocuğunu ön plana çıkararak “Bazı şeyleri asla saklayamazsınız” mesajını paylaşarak dikkatleri üzerinde topladı.



Şirket, bu özel çalışmasıyla Instagram üzerinden potansiyel müşterilerine göz kırparak 6 GRP’ye ulaştı.



Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından Trendyol, diğer birçok özel günde olduğu gibi Babalar Günü’ne özel video kreatif ortaya koymayı ihmal etmedi. YouTube üzerinden yayılan kreatif ile Trendyol, 3 GRP’ye ulaşmayı başardı ve “Babar Günü’nüz kutlu olsun” notunu paylaştı.


YouTube üzerinden izleyicilerine ulaşan bir diğer marka ise YemekSepeti oldu. 3 GRP’ye ulaşan şirket, #BabamÖğretti etiketiyle “Babandan Ne Öğrendin” mesajını içeren özel bir video kreatif hazırlayarak Babalar Günü’nde öne çıkan markalardan biri oldu. Şirket, bu çalışmasında evlatlara söz verdi ve babalarından öğrendikleri ve hiçbir zaman unutamayacakları noktaları anlatmasını istedi.

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Sektör

Teknoloji

Ülke

Türkiye

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et