Temmuz ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Dev markalar her ay olduğu gibi Temmuz ayında da birbirinden farklı iletişim çalışmalarına imza attı ve hedef kitlesine hitap ederek satışlarını artırmaya çalıştı. Biz de Gemius olarak bu dev şirketleri yakın markaja aldık ve Temmuz ayının erişim şampiyonlarını sizlerle paylaşıyoruz.
Temmuz ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Dijital Erişim Şampiyonları listemizin ilk sırasında Amazon yer aldı ve yüzde 89,99’luk erişimle öne çıktı.
Amazon’u yüzde 89,49’luk erişimle Unilever ve yüzde 88,65’lik erişimle Coca Cola takip etti ve dijital erişim şampiyonlarımızın ilk üç ismi bu şekilde oluştu.
Temmuz ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer şampiyon markalarımız şöyle: Vodafone, Nestle Türkiye, P&G, Getir, L’Oreal.
Dijital GRP Şampiyonları
Temmuz ayının Dijital GRP Şampiyonları’na göz attığımızda Unilever’i ilk sırada görüyoruz.
4,3K GRP’ye ulaşan Unilever’in ardından 3,8K GRP ile Getir gelirken, üçüncü sırada ise 2,8K GRP ile Doping Hafıza kendine yer buldu.
Dijital Erişim Şampiyonları (Sadece Video)
Temmuz ayının dijital erişim şampiyonları listesini sadece video reklamlar özelinde sıralayacak olursak Unilever’in yüzde 87,66’lık erişim oranıyla en önde olduğu görülüyor.
Unilever’i yüzde 86,76’lık erişimle Amazon ve yüzde 86,07’lik erişimle Coca Cola izledi.
Dijital GRP şampiyonları (Sadece Video)
Temmuz ayı Dijital GRP Şampiyonları listemizde sadece video reklamlara odaklanacak olursak ilk sırada 3,7K GRP Unilever’in yer aldığı görülüyor.
Unilever’in hemen ardından P&G ve Doping Hafıza geliyor.