2022-04-28 14:33

23 Nisan’a dev markaların kreatifleri damga vurdu

23 Nisan’a dev markaların kreatifleri damga vurdu

23 Nisan Çocuk Şenlikleri kapsamında dünyanın dört bir yanından gelen çocukların el ele verdiği rengarenk görüntüler, çocuk aklımızla bilincine varamasak da ülkemizin ve Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara ve dünya barışına verdiği önemin simgesiydi. Bu özel gün için markalar da çok özel kreatifler hazırladı ve hedef kitlesiyle paylaştı.  

Gemius Adreal'in 22-23 Nisan tarihli verilerine göre YouTube ve Instagram üzerinden yayılan Turkcell, Türk Telekom, Yemeksepeti, Sabancı Vakfı ve Eti'nin kreatifleri dikkat çekti.



Turkcell, “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve İrem Bayramı” mesajıyla tüm çocukların bayramını kutlarken, Sabancı Vakfı; #GökyüzündeBayramVar diyerek Türkiye genelinde uçurtma atölyeleri ve uçurtma şenliği düzenledi. Eti’nin uzun soluklu sosyal sorumluluk projesi olma özelliğine sahip Eti Çocuk Tiyatrosu kreatifi de öne çıktı.

Pegasus, Vodafone, Peugeot, Migros ve GittiGidiyor'un Instagram ve YouTube üzerinden yayılan kreatifleri de dikkatlerden kaçmadı. Hem markaların konseptine uygun olarak öne çıktı, hem de bayram coşkumuza renk kattı.



Pegasus, “23-24 Nisan’da Pegasus’la uçan her çocuk için bir fidan” diyerek TEMA Vakfı ile iş birliğinde özel bir çalışma yürütürken, Vodafone ise Nil Karaibrahimgil ve dünya çocuklarıyla gerçekleştirdiği Türkiye’nin ilk 5G stadyum konserini kreatifine taşıdı.



GittiGidiyor ise ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ü kreatifine taşıdı ve “şefkat dolu bir gülümseyiş vardı” mesajını verdi.

İş Bankası, IKEA, Nef, Sütaş ve Arçelik de birbirinden güzel kreatifleriyle Instagram ve Mynet üzerinden yayıldı. IKEA, “23 Nisan Sahnesi” kreatifiyle öne çıkarken, Türkiye’nin önde gelen üreticilerinden Arçelik de “Çocuklarımızın daha temiz, daha yeşil, daha güzel bir dünyada yaşaması için iyiliği aşkla tasarlamaya devam ediyoruz.” mesajıyla özel bir kreatif hazırladı, video paylaştı.



Kelebek Mobilya, Türk Hava Yolları, Fiat, QNB Finansbank ve Colgate'in tasarladığı ve Instagram, YouTube ile Onedio’da yayınlanan rengarenk kreatifler de içimizi ısıtırken, 23 Nisan coşkusunun önemli bir parçası oldu. Kelebek Mobilya “Yarını Hayalleri ile Büyüten Tüm Çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını Kutluyoruz” mesajını paylaşırken, Türk Hava Yolları ise #ArmağanSana hashtag’iyle özel bir kreatif paylaştı.

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et