2023-09-12 11:51

Ağustos’un Dijital Erişim ve GRP Şampiyonu Markaları

Oldukça hareketli geçen yaz sezonunun son ayında markalar kitlelerine ulaşmak için yoğun bir çaba sarf etti. Bir yandan trendleri takip eden, öte yandan kendi trendlerini belirlemeye çalışan dev şirketleri yakından inceleyen Gemius, her ay olduğu gibi Ağustos ayının Dijital Erişim ve GRP Şampiyonu Markaları’nı ortaya çıkardı.

Yüzde 88.1 erişime ulaşan Doping Hafıza, açık ara ilk sırada yer aldı. Doping Hafıza’nın Ağustos ayında iletişimini artırmasında en önemli etken ise yapay zekayı entegre ettiği yeni dijital öğrenme platformunu hizmete açması oldu.

 

Doping Hafıza’nın hemen ardında Unilever yer aldı ve yüzde 79.8 erişimle dikkat çekti. İçecek devi Coca Cola, yüzde 78.9 erişimle şampiyonların listesinde ilk üçte yer aldı. GSM operatörü Turkcell ise yüzde 75.3 erişimle Coca Cola’nın ardından geldi. Yüzde 74.8 erişimle e-Ticaret devi Amazon ağustos ayında dijitalde yoğun bir iletişim gerçekleştirdi.

 

AĞUSTOS’UN DİJİTAL GRP ŞAMPİYONU ŞİRKETLERİ

Ağustos ayının GRP şampiyonu markalarına baktığımızda Doping Hafıza’nın 2131 GRP’ye ulaşarak açık ara bir numara olduğunu görüyoruz. Unilever ise 1995 GRP ile bu ay listenin ikinci sırasında boy gösterdi.

 

Coca Cola 1951 GRP’ye ulaşarak üçüncü sırada yer aldı. İçecek sektörünün dev ismini yakından takip eden Getir ise 1400 GRP ile öne çıktı. FMCG devi Procter&Gamble (P&G) 1079 GRP ile listenin son sırasında kendine yer buldu.

AĞUSTOS’UN DİJİTAL’DE ÖNE ÇIKAN KREATİFLERİ

Gemius, Ağustos ayının dijitalde öne çıkan kreatiflerini belirledi. İlk dikkat çeken kritik bir kampanya döneminde olan Doping Hafıza oldu. Şirket kampanyasında Arka Sokaklar dizisinden yakından bilinen Özgür Ozan’la kitlesinin karşısına çıktı. Unilever’in dünyaca ünlü markası OMO ise “Kirlenmek güzeldir” mesajıyla ekranda yer aldı.

“Yazı monoton geçirmektense Schweppes Yaz Partileri ile sosyalleşme zamanı” mesajıyla öne çıkan Schweppes, yazın en sıcak ayında gençlere ve sosyalleşmeye odaklanırken Turkcell yenilenebilir enerjiye odaklandı ve yeni yatırımlarını anlatmayı tercih etti. e-Ticaret devi Amazon ise ağustosta “Ertesi Gün Teslimat” vurgusu yapmayı tercih etti.

Panoya> Yazdır

Ülke

Türkiye

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et